20. dec. 2013

Billedspam fra iphone


Vi så amerikansk fodbold
.. Hvor vi havde fantastisk udsyn
Efter det tog vi på 2. tur til IKEA, der ligger lidt udenfor byen
Her fik vi kartoffelmos og lasagne,
der smagte.. Specielt
Vi fandt blå ost og buko til favorable priser





















Mig og Chantal på Alibabas


Amalie blev klippet - 39,-
Nogen havde lavet pølser på hamsteren.
Måske den selv?





















Jeg fik besøg af en kinesermand der kiggede på vores... væg
Vi fjollede i legerummet

Kigger man godt efter, vil man finde, at det er et stykke papir, som vores chauffør har påklistret på sin GPS..
Der blev gået ture i Tianjin når vejret var til det

Jeg brugte mine kreative egenskaber
Til at bygge en kæmpebamse





Pizzaboden ude foran vores klasselokale i Beginner 4
Børnene var meget interesserede, da de ikke selv havde stået for særlig meget...
Boden fra Beginner 3 - Mettes klasse
Tingene skulle stå ordentligt
Burgerboden
Mette, Elvira og jeg ved donut boden (Beginner 2 - Elviras klasse)
Amalie havde fødselsdag d. 21. november - Hun blev 19 år

Hun fik en toastmaskine af os alle
Amalie



Vi smagte toastene
De var mega gode

Så gode at jeg lavede en toastdans og vi lavede flere
Billede af os alle fra restauranten, hvor vi spiste om aftenen
Lækkarh pizza
I baby class var vi i biffen
Børnene havde dog svært ved at holde sæderne i vandret position
Chantal, Elvira, Cecilie og jeg var i biffen og se Hunger Games
Men inden spiste vi på en virkelig hyggelig restaurant

Jeg tegnede flashcards til børnene

Og lærte dem et... Specielt ord
(Indianere rider nu på rensdyr)



Vi var i D-mart der er en butik med importerede varer
Niels ville godt kunne klare sig i Kina alligevel. Haribo findes!
Vi lavede thanksgiving performance, på trods af at vi ikke selv fejrer det. Her min beginner 4
Det blev fremført for rektor og en hel masse børn (her kun 1 ud af 4 shows)
Sebastian og Aleks lavede risengrød med importerede grødris
Sebastian under akten
Jeg fik verdens største pakke (!!!)
I pakken var en masse godter <3
Aleks havde kalendere med til os fra DK




Vi var til julefrokost afholdt af den danske ambassade i Kina
Der var kæmpe juletræ
Og snaps til man brækkede sig


Klinkerne på vores hostels toilet(...)

"Mad" fra food street i Beijing
De var levende


Da vi kom hjem fra julefrokosten var et af mine børn strandet
Men jeg var ikke sen til at sejle ud efter hende
Mig og Therese var fjollede i Baby class


Smoggen var slem en lang periode

Og det var tid til at finde vintertøjet frem








Ingen kommentarer:

Send en kommentar